... ...
.
כיצד להשתמש בחוכמה במילים וכתיבה שיווקית
כדי לבנות פס ייצור אוטומטי של לקוחות רלוונטיים
שפונים אליך מדי חודש ורודפים אחריך
כאילו היית ה-"מייקל ג'ורדן״ של התחום שלך!

בלי לתת הנחות, בלי להסתבך עם פרסום שלא עובד ובלי לשרוף זמן על אנשים לא רלוונטיים

ובכן, מעוניין לדעת איך אתה יכול להשתמש בחוכמה במילים כדי לבנות כבר מחר בבוקר
פס ייצור אוטומטי 
שמביא לעסק 100 (ויותר) לידים רותחים מדי חודש??

משולחנו של עידן דנש:

היי חבר,
הרשה לי לשאול אותך שאלה.

האם הסיטואציה הבאה קרתה לך בעבר:
אתה עובד על קמפיין שיווקי שיביא לידים לעסק שלך אבל הסביבה שלך כל כך תחרותית כך שהיא פשוט שואבת את כל הלידים ומעלה את העלות של כל ליד?

ואז בדיוק כמוני, שמעת על הרעיון ש…

״תעשה קמפיין בפייסבוק ותשיג ים של לידים...״

ואני באמת מסכים עם האמירה הזאת כי פייסבוק הוא מקור אדיר של לידים ופניות.
אז בתקווה גדולה אנחנו מתחילים לפרסם בפייסבוק, עם אמונה מלאה שמחדשת את המצברים שסוף סוף מצאנו את הדרך לעשות את זה…

מנסים קמפיין ראשון ונכשלים. טוב, אנחנו לא נכנע מהר כל כך ומנסים עוד קמפיין ועוד אחד. בסופו של דבר אנחנו רואים שהכסף יוצא אבל שום דבר לא נכנס. וגם אם כן אז קורה אחד מ-3 הדברים הבאים:

תגובתיות עלובה
(סבתא מגיבה ודודה עושה לייק)
וכמעט 0 נרשמים

המחיר לליד גבוה מדי ולא משתלם

לידים קפואים כמו קרח

באופן אישי, אחרי כל הכישלונות בפייסבוק הדבר היחיד שעלה לי לראש הוא: ״איך אנשים שרק התחילו מצליחים בפייסבוק ואני לא?!״ זה חירפן אותי! ואם אתה כמוני ומזדהה איתי, אז כמובן שכישלון אחד לא יעצור אותנו!

אז אנחנו מתחילים לחפש את הפתרון הבא...

ואני מתאר לעצמי שגם אתה שמעת על פרסום באמצעות וידאו. וגם לגבי וידאו אין לי מילה רעה, להפך - זאת שיטה מצויינת ויש אין ספור בעלי עסקים שהפכו למעצמות בזכות סרטוני וידאו. אבל ריבונו של עולם, מה אני אמור להגיד כשאני עומד מול המצלמה?!

וככה זה ממשיך כשאנחנו בונים אתר אינטרנט ומנסים להגיע לעמוד הראשון בגוגל (מה לכתוב באתר!?),
וגם אחרי שהגענו לעמוד הראשון בגוגל, כיצד לעזאזל הופכים יותר גולשים באתר ללקוחות?!
 

או כשאנחנו נותני לקמפיינר או גוף שיווקי אחר לעשות עבורנו את העבודה… הם מנסים את הטוב ביותר שלהם, אבל זה עדיין לא מביא את התוצאות שאנחנו רוצים.  

ובשורה התחתונה?

אין לנו מספיק לידים

הלידים שיש לנו, קרים כמו קרח (לא טובים)

אנחנו לא יודעים להפוך את הלידים ה״נורמאלים״ ללקוחות

אז מה הבעיה בעצם?

ואז עולה המחשבה הזאת לראש:
״אם חושבים רגע על הליד הכי טוב שקיבלתי לאחרונה
למה הליד הזה היה כל כך איכותי וקל למכירה?״

והאמת שברתי על זה את הראש לא מעט, אבל זה היה מול הפנים שלי כל הזמן וסירבתי להבין את זה. הסיבה שהלידים הטובים שקיבלתי היו כל כך טובים כי הם היו לידים של ״פה לאוזן״.
כלומר, חבר, בן משפחה או משהו כזה המליץ עלי.

 מה הסיבה ש״פה לאוזן״ עובד כל כך טוב?

כי הלידים של פה-לאוזן עברו מה שנקרא בשפת המשווקים: השבחה!
ע״י בני המשפחה, חברים, מכרים שלהם (עליהם הם סומכים) מה שגורם להם להיות בטוחים שהפתרון נמצא במוצר עליו הם קיבלו המלצה.

ומה זאת בעצם ״ההשבחה״ הזאת?

זה לקחת אדם שאין לו עניין במוצר וליצור לו עניין ואמון במוצר.

 כיצד משביחים לידים תוך כמה דקות או כמה ימים?

בקודם כל אנחנו חייבים להבין דבר אחד חשוב לפני שאנחנו מתחילים להשביח.

זה לא משנה אם אנחנו עושים פייסבוק ופוסטים, אינסטגרם וסטורי, קידום אתרים,
ג
וגל, וידאו, פלאיירים, ג׳ינגלים ברדיו או כתבות באתרי החדשות…

 

תמיד, תמיד, תמיד אנחנו נשתמש במילים!

 

כל עוד נמכור לאנשים אנחנו נצטרך להשתמש במילים. בכל פלטפורמה ובכל שיטה.
לכן, אנחנו חייבים לדעת להשתמש
במילים שמשביחות לידים!

 מהן המילים שמשביחות לידים? כיצד משתמשים בהן?

פוסטים (מודעות פייסבוק) -

לפייסבוק יש פוטנציאל אדיר של מיליוני אנשים. ברגע שמשלבים את המילים הנכונות גם אפשר לגרום לאותם אנשים לפעול ולהתעניין במה שיש לנו להציע.

כתבה -

למי יש סמכות גבוהה יותר מהחדשות? רמז: אף אחד! וברגע שאנחנו יודעים לכתוב כתבה על המוצר/שירות שלנו או אפילו על עצמנו (עם מילים משביחות), אנחנו הופכים את עצמנו למוכרים, אמינים, מוכחים ע״י התקשורת, ומעבר להכל גם אנחנו מסננים את הלידים הלא רלוונטים ומשאירים רק את החמים ביותר.

סרטונים -

סרטונים הם הדרך הטובה ביותר להפוך לסלבריטי בתחום שלך ובאופן כללי. אבל, אתה חייב לדעת מה אתה אומר למצלמה. אתה חייב להיות מסוגל להשתמש במילים שמושכות את תשומת הלב של הקהל, מעניינות אותו, מחזיקות אותו במתח ולבסוף גם מוכרות לו.

דפי מכירה -

הכוח של מילים משביחות מורגש באופן מידי בדפי המכירה. כיוון שאנשים קוראים את הדף ואם המילים מספיק טובות הם משאירים פרטים כדי שתתקשרו לסגור אותם או שהם אפילו סולקים את עצמם באינטרנט.

וובינר -

וובינר זה מצגת שמעבירים בשידור חי לקהל מתעניינים. הסוד הגדול בוובינר היא שברגע שכותבים בו את המילים הנכונות הוא יכול להפוך צופים ללקוחות באופן מידי. למעשה, וובינר טוב יכול להביא לכם עשרות ואפילו מאות מכירות ב״מכה אחת״. אני בעצמי הכנתי את הוובינר שיצר 470 מכירות (!!!) בשידור אחד - זה אפשרי, וזה הזוי!

מיילים וסמסים -

הנכסים הגדולים ביותר שיש לבעלי עסקים הם רשימות התפוצה או מועדוני הלקוחות שלהם. אבל אותם נכסים שווים כקליפת השום אם לא יודעים כיצד לכתוב להם. מצד שני, עסקים

שכותבים מיילים וסמסים עם מילים שמשביחות לידים - מכניסים מיליונים.

איזה תוצאות אפשר להשיג כשמשתמשים במילים משביחות?

מספר עסקאות בשווי אלפי שקלים מדי יום:

עשרות עד רבבות של לידים רותחים:

מודעות פייסבוק שמביאות מאות לידים במחירי רצפה:

אין ספור תגובות של אנשים נרגשים
על התכנים שאנחנו מפרסמים בבקשה לקנות מאיתנו:

עכשיו, כדי להתחיל להשתמש במילים שמשביחות לידים צריכים לשלוט ב-3 סודות שיכולים להפוך כל אחד למומחה להשבחה של לידים, של תנועה קרה ושל תוצרי שיווק עד שיהיה לו ביד פס ייצור אוטומטי ללידים חמים. 

מוכנים?

סוד מס'

חוט השני שמקשר בין פייסבוק, אינסטגרם, וידאו, וואטסאפ וכל ערוץ שיווקי אחר היה ותמיד יהיה - מילים!

כבר בהיותי בעל עסק צעיר בתחום המוסיקה לאירועים, חיפשתי את התשובות לשיווק שלי. תשובות לבעיות שהיו לי להביא לידים חמים (בערימות) לעסק שלי.

כחלק מחיפוש התשובות והלימוד העצמי נרשמתי לרשימות התפוצה של עשרות משווקים אמריקאים מצליחים כדי לחקות אותם ולהבין מהם מה הם עושים כל כך טוב…

כולם שלחו מיילים, כולם אמרו שהם הטובים ביותר, כולם הבטיחו שאצלהם נמצאים הפתרונות שאני מחפש - אבל במי אני אמור לבחור!?

ואני זוכר את הרגע הזה שבו גיליתי משווק בשם ג׳ף ווקר

הקמפיין שלו התבסס על 4 סרטוני תוכן. נכון, זאת לא הייתה הפעם הראשונה שאני רואה קמפיין וידאו אבל, הפעם זה היה שונה מכל מה שראיתי עד היום…

ג׳ף סיפר על קונספט שיווקי חדש, הוא סיפר את זה בצורה כל כך מעניינת והרגשתי שאני בסרט מתח ולא יכול לזוז מהכיסא מחכה לראות מה יהיה בסצנה הבאה מרוב סקרנות כמו בסרט של מרטין סקורסזה.

אז מה היה שונה הפעם?

מה שהיה שונה הפעם הוא שהתסריט הפך אותי מצופה אדיש ל-ליד רותח שמוכן לשלם כל מחיר כדי ללמוד ממנו. במילים אחרות, עברתי ״תהליך השבחה״.

מפה לשם, הייתי חייב למדל את ג׳ף ולראות אם זה יעבוד גם אצלי. באותו הזמן בדיוק היה לי לקוח בשם גיא ברנד וחברת ביג שוט שעוסקת בשוק ההון. אז הכנתי תסריטים שדומים מאוד למה שג׳ף עשה (כלומר, עם מילים משביחות).

והתוצאות הפתיעו את כולנו!

הנה, תראו מה יש לגיא ברנד בעצמו להגיד:

״לעידן יש נתח רציני מאוד בהצלחה של BIG-SHOT, בעזרתו הגענו ל-2,500 לקוחות בתחום שלנו״

סוד מס'

לא צריך לכתוב כמו עמוס עוז כדי להפוך לסלבריטי בתחום שלך

 האמת, שעד לפני כמה שנים ממש לא חשבתי כך. למעשה, חשבתי ההפך לגמרי. חשבתי שאין לי סיכוי לכתוב פוסטים מצליחים או כל פיסת שיווק כזאת או אחרת שתשכנע אנשים אחרים.

 הייתי בטוח שאני פשוט גרוע בזה, נולדתי בלי כישרון מינימלי לכתיבה ואולי כדאי לי פשוט לתת את זה למישהו אחר שיכתוב בשבילי.

 כי כשניסיתי בעצמי, בין אם זה לכתוב פוסטים או כל דבר אחר התוצאות היו נוראיות. במקרה הטוב סבתא או דודה היו מגיבות לי על הפוסט וזהו!!!

מצד שני, ראיתי המון עסקים אחרים שמעלים מודעות פייסבוק ומצליחים להשיג המון תגובתיות. שאלתי את עצמי מה לכל הרוחות הם עושים שאני לא עושה?!

אז התחלתי לחקור את המשווקים הגדולים והמצליחים בארה״ב, כדי להבין מה הם עושים ולעשות את אותו הדבר בעצמי.

בין החבר׳ה, היו ראיין דייס, בילי ג׳ין, ג׳ף ווקר, ראיין לבסק, פנג ג׳ונג, גארי ויינרצ׳אק ועוד...

עד שהגעתי למשווק הדיגיטלי מס׳ 1 בעולם - ראסל ברנסון. הבעלים של חברת Click Funnels ששווה מיליארד דולר.

הוא דיבר על הבסיס לכתיבת המילים המשביחות בכל סוג של טקסט. בסיס שמתחלק ל-3 שלבים פשוטים שנקראים…

HOOK, STORY, OFFER

או בעברית,
פתיון, סיפור והנעה לפעולה

אז מה זה אומר? ככה…

ה-HOOK אומר:
הפיתיון שגורם לאנשים לעצור הכל ולשים לב אלינו!

ה-STORY זה השלב ש״מספק את התוכן״, אותו החלק ש:

✔️ מעניין את האנשים

✔️ נותן להם להבין מי אנחנו

✔️ למה אנחנו פה

✔️ איזה פתרון אנחנו יכולים לספק להם

✔️ מלמד אותם מה שהם צריכים כדי לפתור את הבעיות שלהם.

ה-OFFER אומר:

ברגע שאנשים בעניין, הסיפור סוחף אותם והם רוצים ממנו עוד, זה הזמן להציע להם את ה״עוד״ בתשלום.

איך גומרים להם לעשות את זה?

אומרים להם!

באותו הרגע שהבנתי את זה, התחלתי לחקור ולבדוק את כל המודעות המוצלחות/אלה שהיה עליהן תגובתיות גדולה וגיליתי שבאמת המשותף לכולן הוא השילוב של 3 החלקים שראסל ברנסון מלמד: 

HOOK, STORY, OFFER.

מאותו הרגע החלטתי שכל פיסת שיווק שאני כותב תשלב את 3 הסודות של ראסל ברנסון. והתוצאות? לא איחרו להגיע ;)

וכך הבנתי שאני ממש לא צריך להיות סופר כדי לכתוב מילים שמשביחות לידים ובונות לי פס ייצור אוטומטי ללידים רותחים.

סוד מס'

טבעי שנפחד שלא נצליח להביא את הכמות… כי מעולם לא הבנו אותה ואנחנו לא יודעים עם כל ה״פייסבוק״ וה״גוגל״ הזה עובד. אבל חברים יקרים, עצם העניין שהקהל שלנו נמצא בפייסבוק וגוגל זה לא רק ״רעיון״ או מזל של כמה משווקים - זאת עובדה!

 

בישראל בלבד יש נכון להיום (2020) 5 מיליון משתמשים פעילים בפייסבוק! אתם קולטים את המספרים??

גוגל שולטת בחיפושים וכמעט 80% מהקניות בארץ מתחילות בחיפוש בגוגל - הזוי.

ולצערי, משווק העל האמריקאי ראיין דייס צודק באמירתו ש: ״אין לך בעיה של תנועה, אלא יש לך בעיה של הצעה״. מהסיבה, שהקהל כבר נמצא מתחת לידיים שלך, גוגל ופייסבוק מציעים לך אותו על מגש של זהב. אבל, לך נשאר להציע לו את ההצעה הנכונה שתגרה אותו.

למעשה הגשר בינינו לבין הקהל במקרה הזה, הוא מילים. מילים משביחות שיוצרות את ההצעה המושלמת ואת מערכת היחסים עם הצד השני וגורמות לו להתאהב בנו ובהצעה שלנו.

אם חושבים על זה, בדיוק כמו שרכבת ישראל בנתה פסי רכבת פעם אחת ולאחר מכן הרכבת נוסעת עליהם הלוך ושוב אין ספור פעמים -
כך גם המילים המשביחות הן גשר שברגע בנינו אותו,
מערכת היחסים עם הקהל נמצאת שם ועובדת כמו פס ייצור שמושך אנשים מהרשת לרשימת הלקוחות שלנו.

לפני שהבנתי את זה בעצמי, ניסיתי לעשות את מה שכולם עושים…

להכין איזושהי מודעת פייסבוק פשוטה או מתוחכמת ולנסות לשלוח את הקהל מפייסבוק ישירות אל ההצעה שלי.

ניסיתי בכוח ולא עצרתי לרגע. כל הסיסמאות של: ״הכי אמין, הכי מקצועי והכי שירותי״ עברו אצלי בשיווק - אבל זה פשוט לא עבד!  

הרגשתי שמשהו חסר, הבנתי שמה שאני עושה פסול מהשורש.
אני לא יכול לבוא למישהו בפייסבוק ולהציע לו לקנות ממני.
זה בדיוק כמו שאלך ברחוב להציע למישהי נישואין בלי להכיר אותה ובלי שום מערכת יחסים.
 

כל המשכתי עד ששמעתי על ״צינור ההשבחה״ שגורם ללידים להתחמם ולרצות לקנות ממני.

בשורה התחתונה, ״צינור ההשבחה״ הזה הוא בעצם אוסף של המילים הנכונות
מסודרות בסדר הנכון כדי לגרום לקהל שנמצא בצד השני 3 דברים:

 

למשוך את תשומת ליבו

 

לגרום לו להסתקרן לגבי הפתרון שאנחנו מציעים

 

לרצות לקנות את המוצר

 

ואז השיווק שלי החל להראות כך:

והתוצאות?

אתם לא תאמינו, אבל אופן מידי אנשים החלו להיכנס כמו נמלים ולהתאהב בהצעה שהצעתי.

משם, היה קל להפוך אותם ללקוחות והמספרים לא משקרים:

כן עידן,

אבל לעסק שלי זה לא מתאים...

תגידו, אתם יודעים מה משותף ליועץ עסקי, חנות צעצועים, עורך דין, מטפל ברפואה סינית, חברת ניקוי משרדים, יועץ מס וחברת אמזון?

 אני אגיד לכם מה…

 כולם מוכרים לאנשים! 

והגשר, המעבר היחיד שיש בינינו, האנשים שמציעים את המוצרים ומוכרים אותם לאנשים הוא… 

מ-י-ל-י-ם! אי אפשר לשנות את זה, הדרך היחידה להגיע לאנשים היא באמצעות תקשורת. 

וכל תקשורת (בין אם כתובה או בעל פה) מחייבת אותנו להשתמש במילים.

ולכן, מי שידע לשלוט במילים הנכונות, המילים שמשביחות את הקהל והופכות אותו כשיר למכירה - יצליחו למכור ובגדול. 

אני רוצה לספר לכם סיפור על שני עורכי דין ואנשי עסקים ממולחים שעוסקים בתחום הנדל״ן והקרקעות בפרט.

 

בעדינות ובצניעות אני יכול להגיד שהשניים האלה מובילים היום את התחום שלהם והם בהחלט שניים מאנשי העסקים שאני הכי מעריץ. למזלי, אותם צמד ביקשו את השירותים שלי כדי שאגדיל להם את המכירות.

 

אחרי שהצעתי להם להכין וובינר הם ענו לי:

✖️ ״וובינרים לא עובדים בתחום הקרקעות והנדל״ן״

✖️ ״זה מוזיל את המותג, אנחנו נראה לא טוב בעיני הלקוחות״

✖️ ״וובינר זה לא אמין, אף אחד לא קונה קרקע באינטרנט״

✖️ ״וובינרים שייך רק לעולם הקורסים

✖️ ״צריך לעשות מודעות טובות בפייסבוק ורק ככה למשוך קהל״

אחרי מסע שכנועים ארוך, הצלחתי לשכנע את הצמד לעשות וובינר… וכדי לקצר לכם את הסיפור זה מה שהצלחנו להביא:

✔️ הבאנו 1800 לידים,

✔️ 60 עסקאות כאשר 35 מהן בזמן מאוד מאוד קצר,

✔️ שווי כל עסקה בממוצע הוא 190,000 ש״ח.

הנתון הכי חשוב הוא שהסטנדרט בשוק אומר ש-1 ל-12 פגישות נסגרת עסקה אחת.
ואחרי הוובינר יצרנו סטטיסטיקה של 1 מ-3 פגישות הייתה נסגרת עסקה (
עלייה של 400%! אין דברים כאלה בשום מקום)

בשורה התחתונה מילים שמשביחות לידים שינו לנו את העסק!

 רוצים לראות כיצד מילים משביחות יכולות לשנות לכם את העסק?

קודם כל, מה יקרה אם תתחילו להשתמש במילים שמשביחות לידים?

תוכלו לייצר פס ייצור שמסוגל להביא 100 לידים בחודש

תכפילו ותשלשו את כמות הלידים שאתם מביאים היום

תהפכו את הלידים שאתה מביאים היום למעריצים הכי גדולים שלכם

תשתלטו על הנישה שלכם ותהיו ה״כרישים״ שטורפים את כל הלקוחות

תבינו איך ליצור קמפיין של 7 ספרות בחודש (בישראל!)

כדי להשתמש במילים משביחות אצלכם בעסק, הכנתי עבורכם תוכנית ליווי בשם:

למי תוכנית הליווי מתאימה?

נותני שירותים
(יועצים, מטפלים, מאמנים וכו׳)

מקצועות חופשיים - רופאי שיניים, עורכי דין, רואי חשבון

חנויות פיזיות

אין פעילות שיווקית באינטרנט ומרגיש אבוד

מה המטרה של התכנית?

לבנות פס ייצור אוטומטי שמכניס ומשביח 100 לידים בחודש (לפחות)

מה אתם מקבלים בתכנית הליווי?

קורס מיילים
שווי: 2,970 ש״ח

  •  תראו כיצד גרמנו ל-980 אנשים להתנפל על השערים באמצעות מיילים
  •  תתקבעו כמומחים ותהפכו לסלבריטי בנישה שלכם
  •  תדעו לכתוב מיילים לפי הסדר שיעלה את הליד בסולם החום עד לרכישה

קורס  סמסים
שווי:897 ש״ח

  • תדעו להשתמש בסמסים ככלי ליצירת קהל רותח תוך 60 שניות

  • תגיעו ל-90% מהקהל שלכם ישירות מול העיניים (נתון בלתי אפשרי ברשימות תפוצה)

  • תהנו מסליקות אינטרנטיות תוך מס׳ דקות משליחת ס.מ.ס

  • יהיה לכם נשק ליצירת תגובות מידיות (מכירות, סקרים, וובינר)

קורס דפי נחיתה
שווי: 1,997 ש״ח

  • תכינו דפים שיהפכו 30%-50% מהגולשים ללידים
  • תגרמו לתנועה שאתם מביאים להתחנן להשאיר לכם פרטים
  •  יהיו לכם דפים קצרים עם קופי חד, מדויק שפוגע בדיוק ב״כפתורים״ שמדליקים את הקהל
  • כל דף פשוט יהפוך לפצצת סקרנות על התחום שבו אתם עוסקים

קורס דפי מכירה
שווי: 1,497 ש״ח

  • תוכלו לבנות דף מכירה בסיסי עם המבנה הנכון יספק לכם לידים שתוכלו להיות בטוחים ב-100% ששיחה אליהם צריכה להיגמר במכירה.

  • תדעו מה לכתוב בדף המכירה

  • כיצד ליצור סקרנות לקורא כדי שיקרא את המשך הדף

  • כמה ״ערך״ וידע צריך לתת בדף המכירה (וכיצד?)

  • איך להתחיל את שלב המכירה ולהציג את המחיר

  • איך בונים הצעה שאי אפשר להגיד לה ״לא״?

  • תבינו מה חייב להיות בדף מכירה

  • תגלו מה אסור שיהיה בדף המכירה

  • תכירו כלים וקיצורי הדרך להפוך את הדף שלכם לאיש מכירות משכנע שאי אפשר לסרב לו

קורס וובינרים
שווי: 2,300 ש״ח

  • אחרי הקורס הזה תוכלו לייצר וובינרים (שידור חי של מצגת מכירה) שממירים 5-15% מהצופים (לפחות!)

  •  תראו איך בנינו וובינר שיצר 2.5 מיליון ש״ח ב-3 שעות (הוובינר הגדול ביותר במדינת ישראל)

  • תכירו את העקרונות המנחים של הכלי הנפוץ והחזק ביותר ליצירת לקוחות באונליין - וובינר

  • תבינו מה הסיבה שבגללה וובינרים רבים נכשלים ולא מצליחים להפוך את הצופים לקונים

  • מה ההבדל בין וובינר שנותן רק ידע וערך לוובינר שמייצר ערך שעושה חשק לקנות

  • איך מציגים את ההצעה

  • במה צריך לטפל תוך כדי הוובינר

  • מה צריך להראות תוך כדי הוובינר

קורס  כתיבה שיווקית
שווי:997 ש״ח

  • תנצלו את הכוח של כתבה ותקבלו לידים רותחים פי 10 מכל אפיק פרסום אחר.

  • תגלו את כל הסודות שעזרו לי לכתוב כתבה שהביאה 2,500 לקוחות חדשים (שמשלמים יותר מ-6,900 ש״ח) בתקופה קצרה.

  • תסננו לידים לא רלוונטים כבר משלב הפרסום.

  • אין יותר שיחות קרות! אחרי שליד יקרא כתבה עליכם ועל המוצר שלכם יקבל הצעה, תהיו בטוחים שהוא יהיה הרבה יותר בטוח, מאמין וחם על המוצר שלכם.

קורס מוצרי קופי מתקדמים
שווי: 497 ש״ח

  • תבינו מהם תיאורי מקרה, מדריכים כתובים, עדויות, טיפים ולייבים שמנפחים את עוצמת השיווק לרמה של השתלטות כוללת על תעשיות

  • תקבלו נוכחות של ״אריה אלפא״ ברשתות החברתיות, כולם יכירו אותכם בתור השולטים בתחום

  • תדעו איך להפוך לסלבריטי בלי להוציא שקל על פרסום

  • סוף סוף תהפכו את הגלגל ותגרמו לקהל לרדוף ולהתחנן אליכם במקום שאתם אחריו

  • אינסטגרם, פייסבוק ויוטיוב יהפכו לבנק לידים שאפשר למשוך ממנו כמה שתרצו בלי הגבלה

  • תכינו מדריכים דיגיטליים שגורמים לאנשים להפוך ללידים בקלות

  • כיצד להשתמש בעדויות של לקוחות ולאיזה מספרים לצפות בזכות עדויות טובות

קורס תסריטים
שווי: 2,500 ש״ח

  • הסודות שתכל׳ס יצרו לי 100 מיליון שקלים ב-4 השנים האחרונות.

  • התסריטים לסרטונים שצילמתי וגרמו לאנשים להתקשר ולקנות מעל 10,000 קורסים בשווי של 6,900-10,900₪ בממוצע

  • תדעו לגרום לאדם זר שלא מכיר אתכם לצפות בסרטון של 20-50 דקות

  • תוכלו לייצר עסקה של אלפי שקלים באינטרנט

  • תגרמו לצד השני להעריץ אתכם

בנוסף החלטתי לרכז את כל תוצרי הקופי הטובים ביותר שלי,
שהביאו מעל
500,000 לידים, 10,000 מכירות

ו-100 מיליון שקלים ב-4 השנים

האחרונות בידיים שלכם ואתם יכולים להעתיק כמה שתרצו!

תבנית לכתיבת וובינר - שווי 2,997 ש״ח

תבנית שהכנו ממצגת הוובינר הרווחי ביותר במדינת ישראל. וובינר שייצר 470 לקוחות ו2.5 מיליון שקלים בערב אחד. ואחר כך עבד שוב ושוב ושוב. למעשה, עד היום השימוש בו הופך בממוצע 10-20% (שזה מטורף) מהצופים ללקוחות נלהבים

 33 תבניות למיילים + 18 דוגמאות

33 תבניות שונות שנכתבו לפי המיילים עם הסטטיסטיקות הטובות ביותר שלנו מתוך אלפי מיילים שכתבנו לקמפיינים שיווקיים שלנו ושל לקוחות שלנו. מיילים שעברו את ה-50% פתיחה וגרמו לאלפי אנשים לקרוא בשקיקה וללחוץ בסוף המייל על הכפתור ״קנה עכשיו״ או ״הצטרף עכשיו״ להצעות שהצענו

תבנית צעדים מדויקת לכתיבת כתבה שיווקית - שווי 1,497

התבנית הזאת יצרה כתבה שהביאה מעל ל-50,000 לידים רותחים וכמה מיליוני שקלים תוך פחות מ-6 חודשים.

תבניות לכתיבת תסריטים שיווקיים - שווי: 3,997

  • הדרך הכי קלה ליצור תסריט של 2,500-3,000 מילים ברמה של אוסקר

  •  8 תבניות 'העתק הדבק' שונות

  • 4 סוגי סרטונים מלאים שתוכלו להטמיע בקלות אצלכם בעסק.

  • המנוע שיוביל את העסק ל-7 ספרות בשנה וייתן לכם סטטוס של מומחה-על בין לילה! 

תבניות למודעות פייסבוק - שווי: 997 ש״ח

  • תבניות למודעות פייסבוק כל כך מושכות תשומת לב שיגרמו ל״עיוורי הפרסומות״ להסתנוור.

  • תבניות שהוכנו אחרי סינון מאות מודעות פייסבוק הטובות ביותר שלי ושל המשווקים האמריקאים הטובים בעולם

  • הכל ניתן להעתקה והדבקה בקלות

תבניות לדפי נחיתה - שווי: 697 ש״ח

תבנית לדף נחיתה מקצועי שהפך מעל 30% מהגולשים ללידים

קל להדבקה ישירות למערכת דפי הנחיתה שלכם

תבנית לדף מכירה - שווי: 997 ש״ח

קחו את התבנית לבניית דף מכירה שיוצר ערך עצום, הופך את עבודת איש המכירות ל'הליכה בפארק' ואפילו מביא לסליקות עצמאיות במוצרים של 4,000-10,000 שקל!

 בנוסף תקבלו ליווי אינטנסיבי במשך 90 ימים שלמים!

ועוד קצת כי אני רוצה להיות בטוח שתצליחו

קורס אסטרטגיה לעסקים - מנצחים את הקורונה שווי: 3,500 שקלים

כמשימות פרקטיות אחת אחרי השנייה שמסודרות בצורה שתשיג תוצאות

הדרכות קצרות ופשוטות עם דוגמאות כדי להקל על העשייה

דרך סלולה מהמקום בו אנחנו נמצאים צעד אחר צעד עד התוצאות

32 סרטונים קצרים עם ידע על הפעולות שצריך לעשות כדי לבנות

סדנא מקיפה לבניית השקה -
1,000 שקלים

אני חושף את התבנית המלאה והקבועה שלי לבניית קמפיין שיווקי באינטרנט

תוכלו לשאול אותי בלייב כל שאלה וכל דבר שלא יראה לכם הגיוני

תצאו עם היכולת לבנות ״השקה״ הקמפיין השיווקי האפקטיבי ביותר בעולם

אז מה אתם מקבלים בסה״כ?

קורס מיילים - שווי 2,970 ₪

קורס סמסים - שווי 897 ₪

קורס דפי נחיתה - שווי 1,997 ₪

קורס דפי מכירה - שווי 1,497 ₪

קורס וובינרים - שווי 2,300 ₪

קורס כתיבה שיווקית - שווי 997 ₪

קורס מוצרי קופי מתקדמים - שווי 497 ₪

קורס תסריטים- שווי 2,500 ₪

תבנית וובינר- שווי 2,997 ₪

33 תבניות מיילים + דוגמאות - שווי 997 ₪

תבנית כתיבה שיווקית -שווי 1,497 ₪

8 תבניות תסריטים שיווקיים - שווי 2,500 ₪

תבניות מודעות פייסבוק - שווי 997 ₪

תבנית דף נחיתה- שווי 697 ₪ 

תבנית דף מכירה- שווי 997 ₪

8 וובינרים שאלות ותשובות אישי- שווי 997 ₪

מענה מקצועי במייל במשך 90 יום -שווי 500 ₪

מענה בקבוצת הפייסבוק של הקהילה -שווי 500 ₪

8 שיחות עם מנטור - שווי 3,000 ₪

קורס אסטרטגיה לעסקים מנצחים את הקורונה ב-30 יום -  שווי 3,500 ₪

סדנא מקיפה לבניית השקה - שווי 1,000 ₪

סה״כ שווי של 29,837 ₪

יש לכם 2 אופציות:

1. לא לעשות שינוי - להישאר במקום

2. לעשות שינוי עכשיו - להצטרף לתוכנית הליווי 

האם יש כאן 100% הצלחה? כנראה שלא… בגג של הגג, אם תעשו את כל הצעדים נכון ותיישמו הכל יהיה לכם 90-95% הצלחה. אין דבר כזה 100%! 

אבל מצד שני, אם לא תעשו כלום - סיכויי ההצלחה ישארו 0% ל-ת-מ-י-ד!

בעסקים, עם כמה שאני אשתדל לקחת את הסיכון עליי - תמיד ישאר סיכון קטן. וכאן אנחנו נמדדים.

מה תוכלו להשיג באמצעות תוכנית הליווי כותבים ומרוויחים?

100 לידים בחודש

לידים הרבה יותר חמים ואיכותיים

פס ייצור שיהפוך את הלידים ללקוחות

ממה תתפטר בזכות תוכנית כותבים ומרוויחים?

לקוחות שאומרים ״יקר מדי״ או ״תעשה הנחה״

זלזול וחוסר הערכה כלפיך וכלפי המוצר/שירות שלך

לידים קרים שלא מבינים על מה אתה מדבר איתם

מה תחסוך באמצעות תוכנית הליווי כותבים ומרוויחים?

קופירייטר מקצועי - 5,000 ש״ח

קורסים ותוכניות על כל מיני נושאים שקשורים לפרסום ומכירות (פייסבוק, וידאו, מוצרים דיגיטליים) - 6,000 ש״ח

קמפיינרים שלא מביאים תוצאות - 2,000 ש״ח

פרסום כושל - 5,000 ש״ח

חוסך בממוצע (במקרה הטוב): 18,000 ש״ח

כמה זמן אנחנו הולכים להשקיע בך?

[שעה שלי = 3,000 ₪]

25 שעות קורסים שלי = 75,000 ₪

3.5 שעות סרטוני הדרכה של הצוות = 1,050 ₪

20 שעות תמיכה עם מנטורים

28.5 שעות = 82,050 ₪

כמה עולה ללקוחות לעבוד איתנו?

אז תראו חברים,

כמות הערך שהצוות שלי ואני נותנים בתוכנית הליווי הזאת היא פסיכית.

גם זה מעבר לרק ״ערך״. המילה ערך הפכה להיות מאוד נדושה וקלה מדי לשימוש בפה של כל מי שמציע איזשהו מוצר או שירות חדש.

מה שתוכנית הליווי ״כותבים ומרוויחים״ נותנת זה לא סתם ״ערך״, זה פתרון מקיף ומלא לכל בעיה שבעל עסק נתקל בה.
זה ממש כמו מטוס פרטי שלוקח אתכם ממצב של דשדוש וחוסר יציבות (בין אם חוסר בלידים או לידים קרים שלא קונים)
עד למצב של עסק שמוכר בכמויות שהוא רוצה (ויותר מזה) כל חודש.

ולמרות שהפתרון הזה שווה עשרות אלפי שקלים אני מרגיש מחוייבות
לעזור לעסקים שנמצאים במצב בו אני הייתי עד לא מזמן, מבולבל ובלי פתרון אמיתי בידיים.

ולכן, כדי להביא למצב שכל בעל עסק שיושב וקורא את השורות האלה יוכל להגיד ״כן״ להצעה הזאת,
החלטתי שהמחיר יהיה המחיר שכתוב כאן למטה:

התוכניות ב79% הנחה לזמן מוגבל, השאירו פרטים עכשיו >>

נבנה באמצעות מערכת דפי הנחיתה של רב מסר

.